"Бастауыш сыныптар апталығы" туралы есеп
2024-2025 оқу жылында өткізілген
"Бастауыш сыныптар апталығы"
туралы есеп
Оқу қызықты болуы керек. Сонда ғана ілім табысты бола алады. Бұған бастауыш сынып мұғалімдері нық сенеді.
Балалардың білуге құштарлығын, қоршаған әлем туралы өз бетінше білім алу қажеттілігін, танымдық белсенділігі мен бастамашылдығын дамытудың маңызды шарты дамытушылық білім беру ортасын құру болып табылады.
Оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамытудың бір түрі пәндік апталықтарды өткізу болып табылады. Дәл осы пәндік апталықтар арқылы белгілі бір уақыт ішінде барлық бастауыш сынып мұғалімдерін, оқушыларды және ата-аналарды бір серпінмен біріктіре отырып, ұсынылған білім беру саласына енуіне жағдай жасалады.
Пәндік апталықтарға қатысу бастауыш сынып оқушысына өз ойын білдіруге, интеллектуалдық қабілеттерін, өз мүдделерінің жан-жақтылығын ашуға мүмкіндік береді Ешбір параллель сыныпты назардан тыс қалдырмау керек, барлық мектеп оқушыларының оқу мүмкіндіктерін ескеру маңызды.
Соған сәйкес, Негізгі орта мектеп–интернат" КММ-де 2025 жылы 14-25 сәуір аралығында бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘК жұмыс жоспарына сәйкес бастауыш сыныптар апталығы өткізілді. Біздің әдістемелік кеңестің бұл жұмыс формасы дәстүрге айналды. Алдын ала нақты істерді жүргізу жоспары құрастырылды. "Бастауыш мектеп апталығының" жоспары әдістемелік кеңес отырысында талқыланып, бекітілді.
«Бастауыш мектеп апталығы» іс-шарасын өткізудің мақсаттары:
- оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту;
-оқуға деген оң мотивацияны қалыптастыру;
- сабақ өткізудің ойын-сауық нысандары арқылы барлық балаларды оқыту және тәрбиелеу процесіне тарту;
- тапсырылған іс үшін жауапкершілікті қалыптастыру;
- әлемге адамгершілік–эстетикалық қатынасты тәрбиелеу.
- әр оқушының қабілетін ашуға жағдай жасау;
- ұжымдық жұмыс істей білуді дамыту.
Әдістемелік пәндік апталықтың міндеттері:
1. Аптаны ұйымдастыруға және өткізуге барлық оқушыларды тарту.
2. Әр сыныпта оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамытуға, пәндер бойынша білімдерін кеңейтуге, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға ықпал ететін іс-шаралар өткізу: логикалық ойлау, мәселелерді шешудің ұтымды тәсілдері, тапқырлық.
3. Оқушыларды тәжірибеде жекелеген білімдерін кейбір кәсіби салаларда қолдану ерекшеліктерімен таныстыру.
4. Оқушылардың дербес және жеке, ұжымдық практикалық іс-әрекетін ұйымдастыру.
5. Ұжымдастыруға және серіктестікке, сезім мәдениетіне (жауапкершілік, ар-намыс, парыз) тәрбиелеуге ықпал ету.
Әдістемелік пәндік аптаны өткізу принциптері:
Әрбір бала аптаның барлық іс-шараларының белсенді қатысушысы болып табылады.
Ол өзін әртүрлі рөлдерде сынап көре алады, әртүрлі қызмет түрлерінде өз күшін сынай алады. Меңгеру, қиялдау, пікір білдіру, оларды жүзеге асыру, сурет салу, өзінің және бұрыннан бар міндеттер мен жұмбақтарды шешу (ойлап табу).
Жекелеген оқу пәндеріне арналған ашық сабақтар. Аптаның әр күні жекелеген оқу пәндері бойынша үздік оқушыларды анықтауға мүмкіндік береді.
Апталықты өткізуге бастауыш сынып мұғалімдері тартылды.
Апталыққа бастауыш мектептің барлық оқушылары (1-4 сыныптар) белсене қатысты.
Пәндік апталықты өткізу бағдарламасы оқу іс-әрекетінің әртүрлі формалары мен әдістерін көрсетті. Пәндік апталық білім алушыларға шығармашылық әлеуетін ашуға мүмкіндік берді. Пән апталығы барысында барлық мұғалімдер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетіп, шығармашылық атмосфера қалыптастырды. Білім алушылар білімдерін әртүрлі жағдайларда қолдана білулерін, өзара көмек көрсетулерін, қиын мәселелерді кезектен тыс шешулерін көрсетті. Бастауыш мектептегі пәндік апта – бұл екі аптаға созылатын мереке. Барлық бастауыш сынып мұғалімдері мен олардың тәрбиеленушілері белсене қатысты. Пәндік апта шығармашылық, ынтымақтастық атмосферасында өтті және мұғалімдер жұмысының жоғары нәтижелілігін көрсетті деп сеніммен айтуға болады..
Бастауыш сыныптар ӘК жетекшісі Сылдырбаева А.Б.
Қорытындылар:
1. "Бастауыш мектеп апталығы" шығармашылық, ынтымақтастық атмосферасында өтті.
2. Пән апталығына барлық бастауыш сынып мұғалімдері, мектеп кітапханашысы, оқушылар мен ата-аналар белсене қатысты.
3. Пәндік апталықты өткізу бағдарламасы оқу іс-әрекетінің әртүрлі формалары мен әдістерін көрсетті. Білім алушылардың ойлау қызметін жандандыру үшін конкурстар, викториналар және сыныптан тыс іс-шаралар өткізілді.
4. Пәндік апталық білім алушыларға шығармашылық әлеуетін ашуға мүмкіндік берді. Пән апталығы барысында барлық мұғалімдер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетіп, шығармашылық атмосфера қалыптастырды. Білім алушылар пәндік ББЖ бойынша жақсы білімдерін, білімдерін әртүрлі жағдайларда қолдана білуін, өзара көмек көрсетуін, күрделі мәселелерді кезектен тыс шешуді көрсетті.
Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘК жетекшісі ___________ Сылдырбаева А.Б.
Отчет о проведённой
«Неделе начальных классов»
2024-2025 учебного года.
Учиться должно быть интересно. Только тогда учение может быть успешным. В этом твёрдо убеждены педагоги начальной школы.
Важным условием развития детской любознательности, потребности самостоятельного познания окружающего мира, познавательной активности и инициативности является создание развивающей образовательной среды, что как раз и предусматривают на сегодняшний день стандарты второго поколения.
Одной из форм развития познавательной активности учащихся является проведение предметных недель. И как раз через эти предметные недели мы можем вовлечь практически всех детей, создать условия, при которых вся начальная школа будет в течение определенного срока погружаться в предложенную образовательную область, объединяя в едином порыве всех: педагогов, учащихся и родителей.
Участие в предметной неделе даёт возможность младшему школьнику проявить свои интеллектуальные способности, раскрыть многогранность своих интересов. Важно не оставить без внимания ни одну параллель, учесть учебные возможности всех школьников.
Поэтому,согласно плану работы МК учителей начальной школы, с 14 по 25 апреля 2025 г. в КГУ «Основная средняя школа – интернат» проводилась неделя начальных классов. Эта форма работы нашего методического объединения стала уже традиционной. Заранее был составлен план проведения конкретных дел. Обсуждение и утверждение плана « Недели начальной школы» проходило на заседании методобъединения.
Цели проведения мероприятий « Недели начальной школы»:
- развитие познавательной активности учащихся;
-формирование положительной мотивации к учению;
- вовлечение всех детей в процессе обучения и воспитания через занимательные формы проведения уроков;
- формирование ответственности за порученное дело;
- воспитание нравственно – эстетического отношения к миру.
- создание условий для раскрытия способностей каждого ребенка;
- развитие умения работать коллективно.
Задачи методической предметной недели:
1.Привлечь всех учащихся для организации и проведения недели.
2.Провести в каждом классе мероприятия, содействующие развитию познавательной деятельности учащихся, расширению знаний по предметам, формированию творческих способностей: логического мышления, рациональных способов решения задач, смекалки.
3.Познакомить учащихся на практике со спецификой применения отдельных знаний в некоторых профессиональных сферах.
4.Организовать самостоятельную и индивидуальную, коллективную практическую деятельность учащихся.
5.Содействуя воспитанию коллективизма и товарищества, культуры чувств (ответственности, чести, долга).
Принципы проведения методической предметной недели:
Каждый ребенок является активным участником всех событий недели.
Он может попробовать себя в разных ролях, попробовать свои силы в различных видах деятельности. Мастерить, фантазировать, выдвигать идеи, реализовывать их, рисовать, загадывать (придумывать) и разгадывать свои и уже существующие задачи и загадки.
Открытые уроки, посвященные отдельным учебным дисциплинам. Каждый день недели позволят выявлять лучших учеников по отдельным учебным дисциплинам.
К проведению недели были привлечены учителя начальных классов.
В неделе принимали активное участие все учащиеся начальной школы (1-4 классы).
Программа проведения предметной недели отразила различные формы и методы учебной деятельности. Предметная неделя позволила обучающимся раскрыть свой творческий потенциал. Все учителя в ходе предметной недели проявили хорошие организаторские способности, создали творческую атмосферу. Обучающиеся показали хорошие знания, умение применять знания в разных ситуациях, взаимовыручку, неординарное решение трудных вопросов. Предметная неделя в начальной школе – это праздник длиною в целых две недели. Активное участие приняли все учителя начальных классов и их воспитанники. Можно с уверенностью сказать, что предметная неделя прошла в атмосфере творчества, сотрудничества и показала высокую результативность работы учителей начальных классов.
Руководитель МК начальных классов: Сылдырбаева А.Б.
Выводы:
1. «Неделя начальной школы» прошла в атмосфере творчества, сотрудничества.
2. В предметной неделе активное участие приняли все учителя начальных классов, библиотекарь школы, ученики и родители.
3. Программа проведения предметной недели отразила различные формы и методы учебной деятельности. Для активизации мыслительной деятельности обучающихся проведены конкурсы, викторины и внеклассные мероприятия.
4. Предметная неделя позволила обучающимся раскрыть свой творческий потенциал. Все учителя в ходе предметной недели проявили хорошие организаторские способности, создали творческую атмосферу. Обучающиеся показали хорошие знания предметных ЗУН, умение применять знания в разных ситуациях, взаимовыручку, неординарное решение трудных вопросов.
Руководитель МО учителей начальных классов ___________ Сарышева Л.И.