2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығындағы кешенді мониторингінің өзіндік талдауы. Самоанализ комплексного мониторинга за I полугодие 2023-2024 учебного года.
2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығында
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«Негізгі орта мектеп-интернаты» КММ кешенді мониторингінің
өзіндік талдауы
№ | Зерттеудің негізгі бағыттары / критерийлері | |
1 | Жалпы сипаттама: Білім беру ұйымдарының құрылтай және құқықтық құжаттары |
Білім алушылар мен тәрбиеленушілерге арналған ішкі еңбек тәртібі, ішкі тәртіп ережелері |
Білім беру ұйымының жұмыс жоспары | Мектепті дамыту бағдарламасы Бағдарламаның негізіне келесі нормативтік құжаттар кірді: ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, ҚР БҒМ 2008 жылғы 16 мамырдағы № 272 бұйрығы, ҚР БҒМ 2007 жылғы 21 желтоқсандағы № 644 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығы. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының заңына сүйенеді. Бағдарламаны әзірлеу кезінде мектептің, оқушылар контингентінің ерекшеліктері, педагогтердің біліктілік деңгейі, материалдық-техникалық база ескерілді. Бағдарлама 2021 жылдан 2026 жылға дейін бес жылға әзірленді. Қажет болған жағдайда өзгертіледі және толықтырылады. Бағдарламаны іске асыру барысында мектеп қызметі шеңберінде мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асыратын мектеп моделін құру көзделеді. Оқушылардың қызығушылықтарын, бейімділіктері мен қабілеттерін неғұрлым толық есепке алу, оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін барынша ашу үшін жағдайлар жасау. Бұл Даму бағдарламасы ата-аналардың және жалпы қазіргі қоғамның әлеуметтік тапсырысына жауап береді және мұғалімдердің ғана емес, оқушылардың да, олардың ата-аналарының да ұжымдық шығармашылығының өнімі болып табылады. Әзірлеу ата-аналар мен оқушыларға сауалнама жүргізуден, ата-аналар мен оқушыларға әлеуметтік сауалнама жүргізуден, ата-аналар жиналыстары мен өзін-өзі басқару кеңесінде алынған нәтижелерді талқылаудан басталды. Мектептің миссиясы - оқушыларды қазіргі жағдайда өзін-өзі табысты жетілдіруге және әлеуметтік бейімделуге дайындау. Оқушылардың өз білімдерін практикада қолдана білуі, білім беру ортасының барлық субъектілерінің өзара іс-қимылы кезінде қоғам өмірінің әртүрлі тіршілігіне толыққанды қатысуға дайын болуы. Мектеп қызметінің мақсаты - білім беру процесіне қатысушылардың барлығының құрмет пен сенім кеңістігін құру, онда оқушылардың қоғамда табысты әлеуметтенуіне көмектесетін пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру өтеді, өйткені мектеп-интернат аз қамтылған отбасылардан шыққан оқушыларды оқытуды жүзеге асырады. Жетекші идеялар ретінде анықталды және жүзеге асырылуда:
Күтілетін нәтижелер:
МІБ жоспарын іске асыру. Оқу-тәрбие процесін бақылауға және жақсартуға байланысты басқарушылық міндеттерді іске асыру үшін жыл сайын мектеп-интернатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі ұйымдардың педагогтері жүргізуге міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес Мектепішілік бақылау жоспары (бұдан әрі - МІБ) әзірленеді. Мектеп-интернат жағдайындағы МІБ негізгі міндеттері:
Мектепішілік бақылауды жоспарлау 6 бағыт бойынша жүргізіледі: 1. Нормативтік құжаттардың орындалуын және талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау; 2. Оқу үрдісінің сапасын бақылау; 3. Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты және үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты бақылау; 4. Оқу-зерттеу қызметі; 5. Мұғалімнің шеберлік деңгейі мен әдістемелік дайындығының жай-күйін бақылау; 6. Тәрбие процесінің сапасын, іс-шараларды өткізуді бақылау. Мектепішілік бақылауды жоспарлау алдында аналитикалық деректерге сүйене отырып, білім беру қызметтерінің сапасын арттыру міндетін шешу үшін күшті және әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен тәуекелдерін анықтау мақсатында талдау жүргізіледі. Мектеп–интернат әкімшілігі оқу жылының соңында МІБ жоспарының 6 бағытына сәйкес бақылау объектілерін айқындайды және осы білім беру ұйымында оқу-тәрбие үрдісін жетілдіруге бағытталған басқару шешімдерін болжайды. 2023-2024 оқу жылының кезеңінде бақылауда тұрған мәселелер Әдістемелік кеңес:
Педагогикалық кеңес:
МІБ жоспары бойынша қаралған мәселелер
Сондай-ақ, 2023-2024 оқу жылының басындағы МІБ жоспарына сәйкес мектеп-интернатта әкімшілік тарапынан тұрақты бақылау жүргізілетін құжаттар бекітілді:
Осы мәселелердің барлығы мектеп әкімшілігінің тұрақты бақылауында. Олардың қорытындысы бойынша талдау жүргізілді, аналитикалық анықтамалар жасалды, олар тыңдалды және әдістемелік кеңестің, директор жанындағы кеңестің, педагогикалық кеңестің, меңгеруші жанындағы кеңестің хаттамаларында көрсетілді. Барлық сабақтарға жүргізілген талдаулар әр мұғалімнің педагогикалық бақылауларының дәптерлерінде көрсетілген. Мұғалімдермен кері байланыс апта сайын директор жанындағы жедел кеңесте жүзеге асырылады, барлық нәтижелер мұғалімдермен талқыланады, ұсыныстар беріледі және проблемалар мен кемшіліктерді шешу мерзімдері белгіленеді. Әкімшілік жекелеген педагогтармен жеке әңгімелесулер өткізеді, жеке консультациялар, ӘК отырыстарында мұғалімнің қиындықтарын талқылау, тәжірибелі педагогтардың сабақтарына қатысу, мектеп және қалалық оқыту семинарларына қатысу арқылы әдістемелік көмек көрсетіледі. |
Посмотреть онлайн файл: spravka-monitoring.docx
Посмотреть онлайн файл: spravka-monitoring-1.docx