30
қаңтар
2025
ЖМЦ мұғалімдерінің апталығы. Творческая неделя учителей ЕМЦ



27.01.25- 31.01. 25 аралығында жаратылыстану-математикалық цикл пәндерінің апталығы өтті.
Пәндік апталықты өткізудің мақсаты: білім алушылардың мотивациясын және танымдық қызығушылығын арттыруды қамтамасыз ететін сабақтағы және сабақтан тыс іс-шараларды ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері мен формаларын көрсету.
Пәндік аптаның тапсырмалары:
- Жаратылыстану-математикалық пәндер апталығын ұйымдастыруға және өткізуге барлық оқушыларды тарту.
- Әр оқушының жеке шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін көрсетуге және одан әрі дамытуға жағдай жасау.
- Оқушылардың танымдық іс-әрекетін дамытуға, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруға, математика, физика, химия, биология, география пәндері бойынша білімдерін кеңейтуге ықпал ететін іс-шараларды өткізу.
- Оқушылардың өзіндік, жеке, ұжымдық және практикалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
- Балалардың жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша жаңа, терең білім алуға деген белсенді қызығушылық жағдайын қолдау.
Әдістемелік апталықты өткізу жоспарын талдау көрсеткендей, барлық мұғалімдер сабақтарды жаңа форматта өткізді, бұл балаларды оқу үдерісіне белсенді тартуды, олардың талқылауға қатысуын, өткен материалды талдау мен жалпылауды, зерттеу жүргізуді, өзін-өзі бағалауды, құндылық пікірлерін білдіруді көздейді.
Сабақтарда педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдары қолданылды, жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес жұмыс әдістері мен әдістері көрсетілді. Оқыту мақсаттарына қол жеткізу үшін педагогтар критериалды бағалау жүйесін пайдаланды, оқыту формасының әртүрлі стратегиялары көрсетілді, топтық, жұптық және жеке жұмыс, диалогтық оқыту, сараланған оқыту, модельдеу арқылы оқыту, оқушылардың өзіндік жұмыстарын қосымша ақпарат көздерімен, тесттермен ұйымдастыру қолданылды. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізу кезінде мультимедиялық құралдар қолданылды. Барлық сабақтарға ЖМЦ ӘК мүшелері және мектептің басқа мұғалімдері қатысты.
Сабақтың әртүрлі түрлері өткізілді: Практикалық модельдеу сабағы (Хасенова Ж.Б.), ойын технологияларын қолдану арқылы өткізілген сабақ (Рамазанова К.Т., Актаев С.К.), тірек конспектілерді қолдану арқылы өткізілген сабақ (Молкубаева С.Е.), «Брейн-ринг" ойын-сабағы ( Нурпеисова А.З.), жүзуден практикалық сабағы ( Түркістанов Н.М.).
Хасенова Ж.Б. 8 А сыныбында "Адам қаңқасы" тақырыбы бойынша тәжірибелік модельдеу сабағын өткізді.Топтық, жұптық және жеке жұмыс ұйымдастырылды. Оқушылар үшін өзін-өзі бағалау үшін технологиялық картаны сабақ барысында толтырды. Критериалды бағалау сабақтың әр кезеңінде жүзеге асты: ауызша мадақтау, сигналдық карталармен өзара бағалау. Жұмыс нәтижесінде адам қаңқасы модельденді. Кері байланыс өзара сыйластық пен тілектестік атмосферасында өтті, үлгерімі нашар оқушылар үшін қателерін түзету немесе ойлау мен белсенділік бағытын өзгерту үшін уақыт берілді, дифференцияланған тәсіл қолданылды.
Молкубаева Б. "Ондық бөлшектерді қосу" тақырыбы бойынша ашық сабақ өткізді. Оқушылардың ойлау әрекеттерін белсендіру үшін конспектілер және тапсырмалары бар жеке карточкалар қолданылды.
Оқушылардың жұмысы ауызша мадақтау арқылы, сондай-ақ өзін-өзі бағалау парақтарының көмегімен бағаланды. Сабақ презентациямен сүйемелденді.
Нурпеисова А.З. 9 А сыныбында алгебра пәнінен "Синустар, косинустар, тангенстер, котангенстер " тақырыбы бойынша өз тәжірибесімен бөлісті. Сабақ "Брейн-сақина" ойыны форматында өткізілді. Ой-өрісін кеңейту, танымдық белсенділігін арттыру үшін оқушылар алгебра тарихынан озық тапсырма орындады, сабақта компьютерде жеке тестілеу, топтық тапсырмалар қолданылды.
Рамазанова К.Т. 6Б сыныбындағы сабақтарының әрбір құрылымдық бөлігі өз міндетіне сай болды. Оқу материалы жас ерекшеліктерін, физикалық даму деңгейін ескере отырып таңдалды. Сабақ барысында мұғалім басшылыққа алған негізгі дидактикалық принциптер: саналылық принципі - білім алушылардың іс-әрекетке қызығушылығы, белсенділік принципі - өзара көмек және өзара оқытуды ұйымдастыру, сараланған тәсіл. Сабақ барысында мұғалім ауызша бағалап, балаларды ынталандырды, АКТ, спорттық жабдықтар тиімді пайдаланылды.
Актаев С.К. "Волейбол" тақырыбы бойынша 6 А сыныбында сабақта оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың таңдалған әдістерін қолдануы, сабақтың жоғары қарқыны мен тығыздығы арқасында жоғары жұмысқа қабілеттілік қамтамасыз етілді. Тапсырмалардың орындалуын бақылау жүзеге асыру сабақ бойы жүзеге асырылды. Мұғалім нұсқау беріп, тапсырманың қалай дұрыс орындалатынын көрсетті. Оқушылардың жеке қабілеттері мен денсаулық жағдайларын ескере отырып, табысқа жетуге сауатты түрде ынталандырды, нақты нұсқаулар мен пәрмендер берді. Сабақ барысында балалар координациялық қабілеттерін, шапшаңдығын дамытты. Сабақтың әрбір кезеңі ауызша түсіндірмелермен бағаланды, сондай-ақ балалар бір-бірін бағалады.
Жас педагог Түркістанов Н.М. 3 А сыныбында өзінің жүзу бойынша алғашқы ашық сабағын өткізді.
Сабақта балалардың денсаулығын сақтайтын жағдайлар сақталды: уақыт режимі сақталды, алдағы тапсырмаларды орындамас бұрын негізгі бұлшықеттерді шынықтыру мақсатында тиісті жаттығулар орындалды, сабақтың соңында релаксация жүзеге асырылды.
ЖМЦ мұғалімдерінің шығармашылық апталығын Рамазанова К.Т. аяқтады, ол 2-4 сынып оқушылары арасында "Қыс чемпиондары" атты жарыс өткізді. Жарыстар мектеп-интернат оқушылары арасында спорттық ойындарды, салауатты өмір салтын насихаттау мақсатында өткізілді.
Анализ творческой недели учителей ЕМЦ
С 27.01- 31.01. 25 проходила неделя предметов естественно-математического цикла.
Цель проведения предметной недели: показать методические приемы и формы организации урочной и внеурочной деятельности обучающихся, обеспечивающие повышение мотивации и познавательного интереса.
Задачи предметной недели:
- Привлечь всех учащихся для организации и проведения недели естественно-математических дисциплин.
- Создать условия для проявления и дальнейшего развития индивидуальных творческих и интеллектуальных способностей каждого ученика.
- Провести мероприятия, содействующие развитию познавательной деятельности учащихся, формированию творческих способностей, расширению знаний по математике, физике, химии, биологии , географии.
- Организовать самостоятельную, индивидуальную, коллективную и практическую деятельность учащихся.
- Поддержать у детей состояние активной заинтересованности овладением новыми, более глубокими знаниями по предметам естественно-математического цикла.
Анализ плана проведения методической недели показал, что все педагоги провели уроки в новом формате, который предполагает активное вовлечение детей в процесс обучения, их участие в обсуждениях, анализе и обобщении пройденного материала, проведение исследования, высказывание оценочных суждений, самооценивание и др.
На уроках были использованы педагогические подходы и учебные материалы, показаны приёмы и методы работы, соответствующие обновленной программе обучения. Для достижения целей обучения педагогами была использована система КО, были показаны различные стратегии ФО, групповая, парная и индивидуальная работа, диалоговое обучение, дифференцированное обучение, обучение через моделирование, организация самостоятельной работы учащихся с дополнительными источниками информации, тестами. При проведении открытых уроков и внеклассного мероприятия были использованы мультимедийные средства. Все уроки были посещены членами МК ЕНЦ и другими педагогами школы.
Были применены различные типы уроков- Урок – практическое моделирование ( Хасенова Ж.Б.), урок с использование игровых технологий ( Рамазанова К.Т , Актаев С.К.), урок с использованием опорных конспектов ( Молкубаева С.Е.), урок – игра « Брейн- ринг»( Нурпеисова А.З.) практическое занятие по плаванию( Туркестанов Н.М)
Хасенова Ж.Б. провела практическое моделирование в 8 А классе по теме «Скелет человека». Работа была организована по группам, в парах и индивидуально. Учащиеся для самооцениания использовали технологическую карту, которую заполняли в течение урока. КО проводилась на каждом этапе урока: словесное поощрение, взаимооценка сигнальными картами. Результатом работы стало моделирование скелета человека. Обратная связь проходила в атмосфере взаимоуважения и доброжелательности, для слабых учащикся, предоставлялось время для того, чтобы исправили ошибки или сменили направление мышления и деятельность, использовался диффернцированный подход
Открытый урок по теме « Сложение десятичных дробей» провела, учитель Молкубаева С.Е. Для активации мыслительной деятельности учащихся использовала опрные конспекты и индивидуальные карточки с заданиями.
Деятельность учащихся оценивалась словесными поощрениями, так же производилась оценивание с помощью листов самооценивания. Урок сопровождался презентацией
Нурпеисова АЗ. Поделилась опытом на урока по алгебре в 9А по теме «Синусы, косинусы , тангенсы, котангенсы» . Урок был проведен в формате игры « Брейн- ринг».Для активизации познавательной деятельности расширения кругозора ,ученики выступили с опережающим заданием из истории алгебры, на уроке использовались индивидуальное тестирование на компьютере, групповые задания.
На уроке в 6Б у Рамазановой КТ. каждая структурная часть уроков соответствовала своему назначению. Учебный материал был подобран с учетом возрастных возможностей, уровня физического развития. На протяжении уроков учителя руководствовались основными дидактическими принципами: принципом сознательности - интереса к занятиям обучающихся, принципом активности - организации взаимопомощи и взаимообучения, дифференцированного подхода. На протяжении урока учитель словесно оценивала и поощряла детей, активно использовалось ИКТ, спортивный инвентарь .
Актаевым С.К. на уроке по теме « Волейбол» была обеспечена высокая работоспособность на уроке в 6@ классе за счет выбранных методов организации деятельности учащихся, высокого темпа и моторной плотности урока. Контроль за выполнением заданий осуществлялся на протяжении всего урока. Учитель провел инструктаж и продемонстрировал правильное выполнение задания. Давал четкие указания и команды, при этом грамотно мотивировал учащихся на успех с учетом их индивидуальных способностей и состояния здоровья. Во время урока дети развивали координационные качества, быстроту, скорость. Словесными комментариями оценивался каждый этап урока, кроме этого дети взаимооценивали друг друга.
Молодой педагог Туркестанов Н.М. провел свое первое открытое занятие по по плаванию в 3 А классе
На уроке соблюдались условия сохраняющие здоровье детей: соблюдался временной режим занятия, проведение должной разминки, включающих в себя подготовку основных групп мышц к предстоящей нагрузке, релакс в конце урока.
Завершила творческую неделю учителей ЕМЦ Рамазанова К.Т с соревнованием « Чемпионы зимы» среди учащихся 2-4 классов. Соревнования проводились с целью популяризации спортивных игр среди учеников школы - интерната, пропаганды здорового образа жизни .