10
сәуір
2024
Жаратылыстану-математикалық циклдің шығармашылық апталығы
2024 жылдың 10 -14 сәуір аралығында мектеп - интернатта жаратылыстану-математикалық циклдің шығармашылық апталығы өткізілді.
Шығармашылық апталықтың мақсаты:
Сабақта (мұғалім Р.К. Абдрахманов) «Цифрлық әлемнің ашылуы» тақырыбы бойынша - тарих, математика пәндері.
Математика сабағында (мұғалім С.Е. Молкубаева) «Бұрыш»тақырыбы бойынша - әдебиет, информатика, сызу пәндері.
Дене шынықтыру мұғалімдері С.К. Актаев, К.Т. Рамазанова, М. Халелов сабақтарда АКТ-ны, оқытудың белсенді түрлерін пайдаланды.
Мұндай сабақтар оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың ұйымшылдық сезімін оятуға, белсенділікті ынталандыруға, бастамашылық пен шығармашылықты дамытуға мүмкіндік береді. Осы іс-шараларды дайындау және өткізу кезінде мұғалімдер мен оқушылардың бірлескен жұмысы байқалды.
С 10.04 -14.04.2024 в школе - интернате проводилась творческая неделя естественно-математического цикла.
Целью проведения творческой недели было:
На уроке ( учитель Абдрахманов Р.К) по теме «Открытие цифрового мира» - история, математика.
На уроке математики ( учитель Молкубаева С.Е) по теме «Угол»- литература, информатика, черчение
Учителя физической культуры Актаев С.К, Рамазанова К.Т, Халелов М. так же использовали на уроках ИКТ, активные формы обучения.
Такие уроки позволяю расширять кругозор учащихся, вызывают у них чувство сплоченности, стимулируют активность, развивают инициативу и творчество. При подготовке и проведении данных мероприятий прослеживалось сотворчество учителей и учащихся.
Шығармашылық апталықтың мақсаты:
- Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытудың жаңа сапасына көшу кезінде сабақтарда және сабақтан тыс жұмыстарда инновациялық технологиялардың қолданылуын көрсету.
- Жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқыту бойынша педагогикалық идеялардың әдістемелік қоржынын құру.
- Мектеп - интернат мұғалімдері арасында тәжірибе алмасуды жүзеге асыру. Пән апталығын өткізу кезінде пәндерді трансформацияланған сабақтар арқылы біріктіруге басымдық берілді, сондықтан биология сабағында (мұғалім Ж.Б. Хасенова) «Мәдениет кіндігі» тақырыбы бойынша тарих, география, информатика сияқты пәндермен пәнаралық байланыстар байқалды.
Сабақта (мұғалім Р.К. Абдрахманов) «Цифрлық әлемнің ашылуы» тақырыбы бойынша - тарих, математика пәндері.
Математика сабағында (мұғалім С.Е. Молкубаева) «Бұрыш»тақырыбы бойынша - әдебиет, информатика, сызу пәндері.
Дене шынықтыру мұғалімдері С.К. Актаев, К.Т. Рамазанова, М. Халелов сабақтарда АКТ-ны, оқытудың белсенді түрлерін пайдаланды.
Мұндай сабақтар оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың ұйымшылдық сезімін оятуға, белсенділікті ынталандыруға, бастамашылық пен шығармашылықты дамытуға мүмкіндік береді. Осы іс-шараларды дайындау және өткізу кезінде мұғалімдер мен оқушылардың бірлескен жұмысы байқалды.
С 10.04 -14.04.2024 в школе - интернате проводилась творческая неделя естественно-математического цикла.
Целью проведения творческой недели было:
- Показать применение инновационных технологий, на уроках и во внеурочной деятельности, при переходе к новому качеству обучения предметам естественно-математического цикла.
- Создание методической копилки педагогических идей по преподаванию предметов естественно-математического цикла.
- Осуществление взаимообмена опытом, между учителями школы - интерната При проведении Предметной недели предпочтение было отдано интеграции предметов через трансформированные уроки, так на уроке биологии ( учитель Хасенова Ж.Б.) по теме «Центры происхождения культур» прослеживались межпредметные связи с такими предметами как история, география, информатика.
На уроке ( учитель Абдрахманов Р.К) по теме «Открытие цифрового мира» - история, математика.
На уроке математики ( учитель Молкубаева С.Е) по теме «Угол»- литература, информатика, черчение
Учителя физической культуры Актаев С.К, Рамазанова К.Т, Халелов М. так же использовали на уроках ИКТ, активные формы обучения.
Такие уроки позволяю расширять кругозор учащихся, вызывают у них чувство сплоченности, стимулируют активность, развивают инициативу и творчество. При подготовке и проведении данных мероприятий прослеживалось сотворчество учителей и учащихся.