2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығындағы кешенді мониторингінің өзіндік талдауы. Самоанализ комплексного мониторинга за I полугодие 2023-2024 учебного года. » Основная - средняя школа-интернат
Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«Негізгі орта мектеп-интернаты»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7232)76-63-11
Есепші бөлімі:
+7(7232)76-63-11
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығындағы кешенді мониторингінің өзіндік талдауы. Самоанализ комплексного мониторинга за I полугодие 2023-2024 учебного года.
15
қаңтар
2024

2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығындағы кешенді мониторингінің өзіндік талдауы. Самоанализ комплексного мониторинга за I полугодие 2023-2024 учебного года.

2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығында 

ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің 

«Негізгі орта мектеп-интернаты» КММ кешенді мониторингінің 

өзіндік талдауы


Зерттеудің негізгі бағыттары / критерийлері


1

Жалпы сипаттама:
Білім беру ұйымдарының құрылтай және құқықтық құжаттары
  • Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлік;
  • Мектеп жарғысы;
  • Рұқсат беру құжаттары (білім беру қызметімен айналысу құқығына лицензия, лицензияға қосымша);

Білім алушылар мен тәрбиеленушілерге арналған ішкі еңбек тәртібі, ішкі тәртіп ережелері

Білім беру ұйымының жұмыс жоспары

Мектепті дамыту бағдарламасы

Бағдарламаның негізіне келесі нормативтік құжаттар кірді: ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, ҚР БҒМ 2008 жылғы 16 мамырдағы № 272 бұйрығы, ҚР БҒМ 2007 жылғы 21 желтоқсандағы № 644 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы № 273 бұйрығы. «Білім туралы» Қазақстан Республикасының заңына сүйенеді.  

Бағдарламаны әзірлеу кезінде мектептің, оқушылар контингентінің ерекшеліктері, педагогтердің біліктілік деңгейі, материалдық-техникалық база ескерілді. Бағдарлама 2021 жылдан 2026 жылға дейін бес жылға әзірленді. Қажет болған жағдайда өзгертіледі және толықтырылады.

Бағдарламаны іске асыру барысында мектеп қызметі шеңберінде мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес білім беру бағдарламаларын іске асыратын мектеп моделін құру көзделеді. Оқушылардың қызығушылықтарын, бейімділіктері мен қабілеттерін неғұрлым толық есепке алу, оқушының әлеуетті мүмкіндіктерін барынша ашу үшін жағдайлар жасау. 

Бұл Даму бағдарламасы ата-аналардың және жалпы қазіргі қоғамның әлеуметтік тапсырысына жауап береді және мұғалімдердің ғана емес, оқушылардың да, олардың ата-аналарының да ұжымдық шығармашылығының өнімі болып табылады. Әзірлеу ата-аналар мен оқушыларға сауалнама жүргізуден, ата-аналар мен оқушыларға әлеуметтік сауалнама жүргізуден, ата-аналар жиналыстары мен өзін-өзі басқару кеңесінде алынған нәтижелерді талқылаудан басталды. 

        Мектептің миссиясы - оқушыларды қазіргі жағдайда өзін-өзі табысты жетілдіруге және әлеуметтік бейімделуге дайындау. Оқушылардың өз білімдерін практикада қолдана білуі, білім беру ортасының барлық субъектілерінің өзара іс-қимылы кезінде қоғам өмірінің әртүрлі тіршілігіне толыққанды қатысуға дайын болуы.

Мектеп қызметінің мақсаты - білім беру процесіне қатысушылардың барлығының құрмет пен сенім кеңістігін құру, онда оқушылардың қоғамда табысты әлеуметтенуіне көмектесетін пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру өтеді, өйткені мектеп-интернат аз қамтылған отбасылардан шыққан оқушыларды оқытуды жүзеге асырады. 

Жетекші идеялар ретінде анықталды және жүзеге асырылуда:

  • оқушыларға жеке-тұлғалық әлеуетін ашу негізінде адами қызметінің әртүрлі түрлерінде жетістікке жету технологияларын игеруге мүмкіндік беретін жетістік педагогикасы;
  • педагогикалық ұжымға оқушының тұлғалық өзін-өзі жандандыруы мен саналы өмір таңдауы үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін гуманистік психология
  • шығармашылық даралықты қалыптастырудың негізі ретінде адамда креативті бастаманы дамытатын шығармашылық педагогикасы;
  • даралықты дамыту педагогикасы;
  • әртүрлі салаларда өзін-өзі анықтау және өзін-өзі жүзеге асыру процесінде оқушыларға педагогикалық қолдау көрсететін өзін-өзі анықтау педагогикасы.

Күтілетін нәтижелер:

  • Мектептің білім беру бағдарламасын ақпараттық қамтамасыз етудің тиімді жүйесін құру.
  • Оқушылар мен педагогтарды ақпараттық қоғам жағдайындағы өмір мен қызметке дайындау.
  • Педагогтердің кәсіби қызметін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету деңгейін арттыру.
  • Азаматтардың білім алу құқықтарын барынша толық іске асыру мақсатында білім беру үрдісіне қатысушылардың хабардар болуын кеңейту.
  • Жоғары білікті педагог кадрлардың пайызын арттыру білім беру мекемесі қызметінің барлық салаларында ақпараттық және коммуникативтік технологияларды белсенді пайдалану;
  • Мектептің компьютерлік паркін заманауи есептеу және ұйымдастыру техникасымен жүйелі және мақсатты түрде жаңарту. техникамен;


МІБ жоспарын іске асыру. 

Оқу-тәрбие процесін бақылауға және жақсартуға байланысты басқарушылық міндеттерді іске асыру үшін жыл сайын мектеп-интернатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі ұйымдардың педагогтері жүргізуге міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» бұйрығына сәйкес Мектепішілік бақылау жоспары (бұдан әрі - МІБ) әзірленеді. 

Мектеп-интернат жағдайындағы МІБ негізгі міндеттері: 

  • мектептегі жағдай туралы ақпарат алу;
  • оқушылардың білім беру дайындығының мемлекеттік стандарттар талаптарына сәйкестігін диагностикалау және бағалау;
  • қиындықтар мен кемшіліктердің себептерін анықтау;
  • оқу пәндерін оқыту практикасына жұмыстың жаңа әдістері мен тәсілдерін енгізуді жүзеге асыру;
  • оқушыларды ББД игеруге жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру;
  • оқыту сапасын жүйелі бақылау; 
  • педагогтерге оқу-тәрбие жұмысында көмек көрсету;
  • пәндерді оқытудың ең тиімді технологияларын әзірлеу;
  • мектеп құжаттамасының жай-күйі мен жүргізілуін бақылау жүйесін жетілдіру;
  • мектептің барлық жұмыс жоспарлары мен қабылданған басқару шешімдерінің орындалуын тұрақты тексеру.

Мектепішілік бақылауды жоспарлау 6 бағыт бойынша жүргізіледі:

1. Нормативтік құжаттардың орындалуын және талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау;

2. Оқу үрдісінің сапасын бақылау;

3. Білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты және үлгерімі төмен оқушылармен жұмысты бақылау;

4. Оқу-зерттеу қызметі;

5. Мұғалімнің шеберлік деңгейі мен әдістемелік дайындығының жай-күйін бақылау;

6. Тәрбие процесінің сапасын, іс-шараларды өткізуді бақылау.

Мектепішілік бақылауды жоспарлау алдында аналитикалық деректерге сүйене отырып, білім беру қызметтерінің сапасын арттыру міндетін шешу үшін күшті және әлсіз жақтарын, мүмкіндіктері мен тәуекелдерін анықтау мақсатында талдау жүргізіледі.

Мектеп–интернат әкімшілігі оқу жылының соңында МІБ жоспарының 6 бағытына сәйкес бақылау объектілерін айқындайды және осы білім беру ұйымында оқу-тәрбие үрдісін жетілдіруге бағытталған басқару шешімдерін болжайды.

2023-2024 оқу жылының кезеңінде бақылауда тұрған мәселелер


Әдістемелік кеңес

  • Бірінші жартыжылдықтағы үлгерім нәтижелері (желтоқсан) 04.01.2024 ж. №3 хаттама
  • LessonStudy: мектеп-интернатта қолдану теориясы мен практикасы (қараша) 03.11.2023 ж. №2 хаттама 
  • «Білім берудегі инновациялық үрдістер – уақыт талабы» дөңгелек үстелі. 04.01.2024 ж. №3 хаттама 

Педагогикалық кеңес

  • бірінші тоқсандағы (қараша) оқу үрдісін мониторингілеу қорытындысы 03.11.2023 ж. №2 хаттама 
  • Тақырыбы: «Инклюзивті білім беру: білім беру қажеттілігі шектеулі балаларды толыққанды тәрбиелеу және білім беру үшін жағдай жасау» (қараша). 03.11.2023 ж. №2 хаттама 
  • Әртүрлі білім беру мүмкіндіктері мен қабілеттері бар балаларды (ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар) сапалы оқыту мен тәрбиелеуге бағытталған білім беру үрдісінің шарттары  03.11.2023 ж. №2 хаттама 
  • Тақырыбы: «Оқушыларда негізгі дағдыларды қалыптастыру: қарым-қатынастың әртүрлі тәсілдерін қолдану, топта және жеке жұмыс істей білу, проблемаларды шешу және шешім қабылдау» (қаңтар) 05.01.2024 ж. №3 хаттама 
  • Информатика мен технологияны оқытудағы құзыреттілік тәсіл. 05.01.2024 ж. №3 хаттама 
  • Бастауыш сыныптардағы математика сабағында оқушылардың «» базалық дағдыларын енгізу және дамыту. 05.01.2024 ж. №3 хаттама 
  • Дене шынықтыру сабақтарында оқушылардың коммуникативті оқу әрекеттерін дамыту. 05.01.2024 ж. №3 хаттама 
  • Тәжірибені жинақтау: «ЕБҚ бар балаларға арналған сыныптағы тәрбие жұмысында «» базалық дағдыларын қалыптастыру. 05.01.2024 ж. №3 хаттама 


МІБ жоспары бойынша қаралған мәселелер

  • үйде оқыту жұмысын ұйымдастыру (қыркүйек, анықтама)
  • үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс, оқытуда сараланған тәсілді жүзеге асыру, аналитикалық анықтама, директор жанындағы жедел кеңес.
  • кіріс, жарты жылдық (аналитикалық анықтама) білімнің бақылау срезі, директор жанындағы жедел кеңесте қаралды 
  • жеке-түзету сабақтарының жұмысын ұйымдастыру (ЖТС сабақтарына қатысу) (педагогикалық бақылаулар дәптері) директор жанындағы жедел кеңесте қарастырылды 
  • дене шынықтыру, информатика, технология сабақтарын оқытуды бақылау 
  • бастауыш сынып мұғалімдерінің сабақтарына қатысу, мақсаты - бірінші жартыжылдықта оқушылардың үлгермеуінің алдын алу бойынша мұғалімнің жұмысы. Педагогикалық бақылаулар дәптері көрсетілген әкімшілік бақылау, талдамалық анықтама.
  • оқушылардың тамақтануын ұйымдастырудың жай-күйі, әкімшілік бақылау директор жанындағы жедел кеңесте қаралды.
  • Алдын алу кеңесі шеңберінде құқық бұзушылықтардың алдын алу бойынша 5-9 сыныптардың жұмысын ұйымдастыру. Директор жанындағы кеңесте мәселе қаралды, аналитикалық анықтама.
  • «тәуекел тобындағы» балалармен жұмысты ұйымдастыру жеке әңгімелер, ата-аналардың кеңестері, психологтың жұмысы. Директор жанындағы кеңесте мәселе қаралды, аналитикалық анықтама.
  • мектеп құжаттамасын жүргізуді тексеру, КТЖ, электрондық журнал, дәптерлерді, жеке даму жоспарларын тексеру (инклюзивті білім беру), т.б.
  • үйде оқытудың күнделіктерін тексеру
  • әр түрлі ӘК мұғалімдерінің шығармашылық есебі 
  • мектеп олимпиадалары мен байқауларын өткізу, аналитикалық анықтама, директор жанындағы жедел кеңесте қаралды 
  • мектеп-интернат жағдайында режимдік сәттерді сақтау және т. б.

Сондай-ақ, 2023-2024 оқу жылының басындағы МІБ жоспарына сәйкес мектеп-интернатта әкімшілік тарапынан тұрақты бақылау жүргізілетін құжаттар бекітілді:

  1. Оқу жылына бастауыш және орта буын арасындағы сабақтастық бойынша жұмыс жоспары.
  2. 4, 9 сынып оқушыларын оқу жылындағы білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне (ББЖМ) дайындау жөніндегі іс-шаралар жоспары.
  3. Білім алушылардың пәндік және жалпы оқу дағдыларын білудегі олқылықтарды қалпына келтіру жөніндегі іс-шаралар жоспары.
  4. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары және т.б.

Осы мәселелердің барлығы мектеп әкімшілігінің тұрақты бақылауында. Олардың қорытындысы бойынша талдау жүргізілді, аналитикалық анықтамалар жасалды, олар тыңдалды және әдістемелік кеңестің, директор жанындағы кеңестің, педагогикалық кеңестің, меңгеруші жанындағы кеңестің хаттамаларында көрсетілді. Барлық сабақтарға жүргізілген талдаулар әр мұғалімнің педагогикалық бақылауларының дәптерлерінде көрсетілген. 

Мұғалімдермен кері байланыс апта сайын директор жанындағы жедел кеңесте жүзеге асырылады, барлық нәтижелер мұғалімдермен талқыланады, ұсыныстар беріледі және проблемалар мен кемшіліктерді шешу мерзімдері белгіленеді. Әкімшілік жекелеген педагогтармен жеке әңгімелесулер өткізеді, жеке консультациялар, ӘК отырыстарында мұғалімнің қиындықтарын талқылау, тәжірибелі педагогтардың сабақтарына қатысу, мектеп және қалалық оқыту семинарларына қатысу арқылы әдістемелік көмек көрсетіледі.




spravka-monitoring.docx [151,45 Kb] (cкачиваний: 0)
Посмотреть онлайн файл: spravka-monitoring.docx
spravka-monitoring-1.docx [123,79 Kb] (cкачиваний: 0)
Посмотреть онлайн файл: spravka-monitoring-1.docx
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив